У США запропонували створити четвертий сигнал світлофора: для чого він потрібен
В Університеті Північної Кароліни змоделювали трафік на дорогах, де буде рухатись велика кількість безпілотного транспорту. Вони показали, що для зниження часу простою на перехрестях та витрати палива потрібно доповнити світлофори четвертим сигналом. Своє дослідження вчені опублікували в журналі IEEE Transactions on Intelligent Transportation Systems.
Зокрема, вони пропонують додати білий колір, який повідомлятиме: «йди за транспортом, що йде попереду». Якщо попередня автівка їде, то їде і ця, а якщо попередня стоїть, то і ця має стояти. Учені думають, що безпілотники зможуть комунікувати один з одним, щоб розподіляти порядок руху на перехрестях ефективніше, ніж це роблять світлофори.
«Симуляція показала одразу кілька важливих речей, – каже один із авторів дослідження. — По-перше, безпілотники покращують трафік, незалежно від наявності білої фази світлофора. По-друге, у присутності безпілотників біла фаза ще більше оптимізує рух. Скорочення зупинок знижує зайві витрати палива. По-третє, чим більшу частку транспорту посідають безпілотники, тим швидше рух на перехрестях з білою фазою світлофорів і тим помітніша економія палива».