У Приват24 з’явилася нова функція
Тепер клієнти, які мають не вирішені питання або зіштовхнулися з проблемами, що вирішуються службою підтримки, не мають витрачати гроші на дзвінки до відділення. Про це повідомили у пресслужбі Приватбанку.
Зокрема, у повідомленні йдеться про те, що клієнти із встановленим додатком банку тепер можуть телефонувати через інтернет.
“Дзвоніть банку просто з Приват24!”, – йдеться у повідомленні.
Повідомляється, що функція буде особливо корисною для українців, які знаходяться у роумінгу. Часто їм для з’ясування питань з банком потрібно витрачати гроші у роумінгу. Тепер для цієї мети буде достатньо мобільного інтернерту.
Щоб подзвонити у Службу підтримки, потрібно зайти в розділ клієнта у верхньому лівому кутку екрану та обрати необхідний розділ. Далі – вибрати “Дзвінок через Приват24” або “Дзвінок у підтримку”.