Twitch тестує систему оцінки стримерів

Twitch тестує систему оцінки стримерів. «Рейтинг безпеки стримерів для бренду» був помічений у внутрішньому API Twitch. Мета платформи — визначати можливості показу реклами певного бренду у певного стримера.

Опція називається Brand Safety Score. Вона була виявлена ​​у внутрішньому API Twitch студентом з кібербезпеки Дайламом Таярі, який розмістив зображення журналу змін у своєму профілі в Twitter.

«Рейтинг безпеки» буде розраховуватися автоматично. Під час його визначення будуть враховуватися такі показники, як вік стримера, модерація, історія банів, ESRB-рейтинг ігор, які найчастіше з’являються в ефірі, аналіз аудиторії каналу та відгуки про стримера.

Представник Twitch не зміг підтвердити наявність системи для Engadget, але зробив наступну заяву:

«Ми вивчаємо способи поліпшення взаємодії користувачів з Twitch, зокрема прагнемо краще підбирати відповідну рекламу для відповідних спільнот. Поки що система не запущена, і ніяка особиста інформація про стримерів не розголошується.

Конфіденційність користувачів має вирішальне значення для Twitch…ми не будемо переслідувати плани, які можуть поставити під загрозу цей пріоритет. Ми плануємо інформувати наше співтовариство про всі зміни».

Цей рейтинг безпеки схожий на системи рейтингу реклами, які вже використовуються на таких сайтах, як YouTube і Twitter. Це має допомогти рекламодавцям розібратися в морі стримерів та обрати для співпраці тих, які підходять їм найкраще.

Джерело engadget
Не пропустіть