TikTok поділиться прибутком з авторами контенту, але не з усіма
Отримати додатковий дохід із переглядів коротких відеороликів зможуть лише топові блогери платформи
Учора, 4 травня, співробітники розважальної соціальної мережі TikTok офіційно розповіли про новий спосіб заробітку для авторів коротких відеороликів.
Справа в тому, що тепер компанія планує ділитися частиною доходів із творцями контенту в тому випадку, якщо їх відео демонструються разом із певною рекламою. Власне, нова програма нагадує монетизацію роликів на YouTube, що має зрештою призвести до значних виплат з боку платформи, яка досі не надала своїм авторам суттєвих способів заробітку на унікальному контенті.
Втім, варто відразу зазначити, що нова програма монетизації дозволить заробляти лише відомим авторам контенту, тоді як новачки TikTok Pulse нічого не отримають. У компанії заявили, що доступ до нової програми отримують лише ті автори контенту, які вже набрали не менше 100 тисяч підписників — саме вони матимуть доступ до частини доходу з демонстрації реклами, яка включена до відеоролика.
При цьому в рамках TikTok Pulse рекламні інтеграції запускатимуться лише на 4% кращих відеороликів платформи, так що, мабуть, навіть маючи значну кількість підписників, шанси на отримання прибутку є далеко не у всіх.
Більше того, запускати програму виплат соціальна мережа буде поступово – спочатку TikTok Pulse запустять лише у США, це запланували на червень. Тільки наприкінці осені компанія має плани з розширення регіонів, де блогери зможуть отримувати частину доходу від реклами.