Стало відомо, чому Microsoft відклала виробництво консолей Xbox Series X і S
Компанія Microsoft почала виробляти консолі Xbox Series X і S трохи пізніше, ніж хотілося б, для того, щоб отримати повний набір функцій RDNA 2. Про це розповів Філ Спенсер в інтерв’ю The Verge.
Microsoft почала виробництво нових консолей в кінці літа, а Sony почала виробництво раніше, не чекаючи, поки AMD завершить розробку своєї нової архітектури графічного процесора. За словами компанії, Xbox Series X/S — єдині консолі нового покоління з повною апаратною підтримкою всіх можливостей RDNA 2. Це включає в себе трасування променів з апаратним прискоренням (hardware-accelerated Ray-tracing), сітчасті шейдери (Mesh Shaders), шейдинг зі змінною швидкістю (Variable Rate Shading) і потокове відтворення семплера (Sampler Feedback Streaming).
У PlayStation 5 підтримка Variable Rate Shading відсутня. Ця функція дозволяє графічному процесору ефективно візуалізувати різні частини сцени з різною роздільною здатністю, тому графічний процесор може більше працювати з областями, які мають значення, і менше — з областями, які не мають значення.
Підтримка Sampler Feedback Streaming, схоже, теж відсутня, але це всього лише спосіб оптимізувати пропускну здатність, оскільки текстури завантажуються з SSD. Це необхідно Microsoft, оскільки у Xbox SSD повільніший, ніж у PlayStation. Схоже, саме тому компанія Microsoft була готова утримувати і впливати на свої плани доставки.