Spotify запускає новий тарифний план “Базовий”: для кого він та в чому відмінність
Spotify нещодавно ввів у дію своє останнє підвищення цін у США, піднявши індивідуальні плани з $10,99 до $11,99. Подвійні плани подорожчали до $16,99 (на $2), а сімейні плани тепер коштують $19,99 (на $3). Одним зі способів, яким стрімінговий гігант виправдовує підвищення цін, стало запровадження підтримки аудіокниг на платформі: тепер користувачі преміум-підписки отримують 15 годин прослуховування аудіокниг на місяць.
Вочевидь, Spotify усвідомлює, що не всіх зацікавить пропозиція аудіокниг, і тепер запроваджує новий тарифний план “Базовий” у США. Він включає необмежений доступ до музики та подкастів без реклами за $10,99 на місяць. Отже, це, по суті, старий план “Преміум”, але з новою назвою.
Не можна заперечувати, що це все ще підступний крок, оскільки Spotify автоматично перевів усіх на дорожчий план і тепер вимагає ручного втручання, щоб переключитися назад, чого багато хто не зробить з тих чи інших причин.
Варто зазначити, що ми все ще чекаємо на ще дорожчий тарифний план Spotify, який, як кажуть, нарешті запровадить потокове аудіо Hi-Fi без втрат. Очікується, що цей план коштуватиме в середньому на $5 більше.
Це має на меті наблизити сервіс Spotify до конкурентів на кшталт Apple, які вже пропонують свій повний каталог у якості без втрат. Проте Apple Music не вимагає додаткової оплати за високу якість.