Spotify б’є рекорди: кількість активних користувачів вперше перевищила 600 мільйонів
Spotify опублікував свій квартальний звіт, і цифри виглядають багатообіцяльними. За останні три місяці стрімінгова платформа збільшила свою MAU (щомісячну кількість активних користувачів) на 28 мільйонів, перевершивши власні очікування і досягнувши 600 мільйонів, що є новим максимумом для шведської компанії.
Виручка за весь 2023 рік склала 3,7 млрд євро (близько $4 млрд), що на 16% більше, ніж у 2022 році. Операційний дохід, щоправда, став збитковим і становив 75 млн євро, але компанія похвалилася тим, що її доходи від реклами досягли історичного максимуму – 501 млн євро.
З 602 мільйонів активних користувачів 236 мільйонів є передплатниками преміумкласу. Решта – користувачі безплатного сервісу, який постачається з рекламою і не має таких функцій, як перемішування та завантаження музики для прослуховування в офлайн-режимі. Кількість платних користувачів зросла з 205 мільйонів у 4 кварталі 2022 року, тобто на 15%.
Фінансовий звіт показав, що Spotify демонструє стійке щорічне зростання в усіх регіонах, особливо в Латинській Америці.
Згідно з внутрішніми даними, 225 мільйонів користувачів підключилися до Spotify Wrapped – кампанії наприкінці року, яка надає персоналізоване зведення про звички кожного користувача щодо прослуховування. Усі платоспроможні клієнти в США тепер можуть вибирати з понад 200 000 аудіокниг з доступом до 15 годин на місяць.
Очікується, що в першому кварталі 2024 року база користувачів досягне 618 мільйонів, а кількість платних клієнтів збільшиться на 3 мільйони.