Snapchat запускає «Spotlight» — конкурента TikTok
Авторам популярних відеороликів будуть платити.
У TikTok з’явився ще один конкурент. Компанія Snap запускає Spotlight — новий розділ в додатку Snapchat, в якому будуть зібрані короткі відеоролики.
Щоб мотивувати людей створювати контент для ще однієї платформи коротких відео, Snap вкладає в проект серйозні гроші. Компанія заявила, що буде виплачувати по 1 млн доларів в день до кінця року найпопулярнішим контент-мейкерам.
У чомусь Spotlight дуже схожий на TikTok і Instagram. Він має автоматичне відтворення вертикальних відеороликів, а щоб швидко переміщатися між кліпами, користувачі можуть проводити пальцем вгору або вниз.
Ролики ранжуються відповідно до того, скільки людей зацікавилися записом, скільки часу вони витратили на його перегляд, чи ділилися ним з друзями тощо. Також будуть враховуватися і негативні чинники, як наприклад те, що користувачі швидко зупиняють перегляд ролика або прокручують його навіть не почавши перегляд. Схожим чином в TikTok формується вкладка рекомендацій «Для вас».
Стрічка Spotlight вже доступна в Snapchat для користувачів Android і iOS в США, Канаді, Австралії, Новій Зеландії, Великобританії, Ірландії, Норвегії, Швеції, Данії, Німеччини та Франції. В інших країнах вона буде запущена трохи пізніше.