Штучний інтелект спробував пройти тетріс до кінця. Чи можливо це?

Всім відомо, що Tetris є безкінечною грою. Проте рано чи пізно фігурки заповнюють екран і гра закінчується.  Розробник Грег Кеннон спробував виключити людський фактор і створив програму, яка може грати безкінечно. Вона завжди ставить фігурку у правильну позицію, незалежно від того, на якій швидкості ви граєте.

Кеннон використав класичний варіант Tetris для комп’ютера NES. Програма StackRabbit використовує найменш ризиковану стратегію, вичікуючи I-подібну деталь, щоб забрати відразу чотири ряди і отримати максимальну кількість очок. Якщо потрібна фігура занадто довго не випадає, програма ставить іншу, а потім робить так, щоб стовпчик праворуч знову виявився порожнім, і туди можна було помістити палицю.

Швидкість падіння фігур не збільшує складність гри для цієї програми, оскільки вона реагує набагато швидше за людину і діє на 100% точно, не панікуючи і ніколи не помиляючись у розстановці.

Рекорд у класичному тетрісі для людини — 29-й рівень і трохи більше 1,6 мільйонів очок. Програма StackRabbit значно перевершила цей показник, дійшовши до 237-го рівня і набравши 102 мільйони очок (причому в якийсь момент в інтерфейсі гри закінчилося не вистачало місця для відображення набраних очок і досягнутого рівня).

Може бути ще більше, але гра не витримала і почала давати збої: спочатку з’явилися графічні артефакти, а потім вона просто намертво зависла. Очевидно, Tetris все ж таки не можна пройти до кінця.