Розкриті деталі нової гри за мотивами “Аватару”

Незважаючи на розвиток технологій, старі консолі все ж залишаються важливою платформою. Однак деякі студії відмовляються від компромісів, щоб домогтися максимальної якості і на PS5, і XSX. Саме так розробники Avatar: Frontiers of Pandora пояснили відмову від випуску гри на PS4 і Xbox One.

Як розповіли представники Massive Entertainment в інтерв’ю IGN, одна з головних причин повного переходу на нове покоління – бажання зробити гру максимально деталізованою. Потужності PS5 і Xbox Series X/S дозволяють прораховувати навіть кількість світла, проникаючого крізь напівпрозоре листя.

З таким рівнем деталізації потрібно швидко провантажувати локації у відкритому світі. По-перше, сучасні SSD дозволили уникнути обов’язкових раніше порожніх зон, які давали час системі підготувати найближчу точку інтересу. По-друге, в Avatar:Frontiers of Pandora гравці будуть літати над Пандорою на високих швидкостях, а значить, потрібно збільшити дальність промальовування, з чим PS5 і XSX відмінно справляються, незважаючи на RTX.

За словами авторів, все це робиться заради імерсивності – щоб користувачі відчували себе жителями Пандори. У цьому допомагає не тільки візуальна складова, але і покращений штучний інтелект, який теж складно було б реалізувати на пастген-консолях.

Розробники пояснили, що в Avatar:Frontiers of Pandora тварини поводяться максимально природно. Наприклад, зазвичай вони спокійно обходять дерева та інші рослини, але якщо їх налякати чи роздратувати, стадо побіжить крізь будь-які перешкоди, на друзки розбиваючи все, що можна розбити.

Нагадаємо, що реліз Avatar:Frontiers of Pandora намічений на 2022 рік. Гра вийде на PlayStation 5, Xbox Series X / S і PC. Сюжет ігрової адаптації не буде пов’язаний з фільмами Джеймса Кемерона безпосередньо.

Джерело Тhenews
Не пропустіть