ПриватБанк назвав причину збору інформації про місце проживання клієнтів

ПриватБанк не блокував рахунки клієнтів з тимчасово окупованих територій і винужденних переселенців. Про це йдеться у повідомленні банку.

«Безпека наших клієнтів і стабільна робота банківської системи є пріоритетними для нас. Ми прислухаємось до наших клієнтів і не перекращаємо шукати найкращі рішення, щоб зробити наші послуги ще більш зручними та швидкими. Нам відомо про складну ситуацію, і ми тісно співпрацюємо з Міністерством з питань реінтеграції та Донбас SOS для того, щоб зробити процедуру актуалізації даних клієнтів з ВОТ максимально зручною та доступною», — повідомили в банку.

У прес-службі також додали, що розуміють, наскільки чутлива тема тимчасово окупованих територій і вимушених переселенців для українського суспільства, але просили клієнтів оновити інформацію із зображень безпеки, а не ради блокування рахунків.

«Ми будемо працювати і далі з урядом, НБУ і недержавними організаціями для вдосконалення обов’язкових для банків процедур верифікації клієнтів, які з-за війни виявилися на непідконтрольних територіях або винуждені евакуюватися в безпечні регіони країни», — підчеркнули в Приватбанку.

Джерело PrivatBank_insider
Не пропустіть