Опубліковано найдорожчі бренди світу
У світі великих корпорацій і вільного ринку все завжди зводиться до грошей, тому вибирати кращий бренд світу потрібно по його вартості. Консалтингове агентство Interbrand склала рейтинг найдорожчих компаній світу за 2019 рік. Лідери – всім відомі технологічні гіганти.
У 2019 консалтингове агентство Interbrand оцінило вартість Apple в 234,241 мільярда доларів, а Google – в 167,713 мільярда. Компанії додали на 9% і 8% відповідно в порівнянні з 2018-м. Третє місце дісталося Amazon ($ 125,263 мільярда), чия вартість за рік виросла на цілих 24%. В першу десятку також увійшли Microsoft, Coca-Cola, Samsung, Toyota, Mercedes Benz, McDonalds і Disney. Остання витіснила з топ-10 Facebook, яка втратила 12% і опустилася на 14-у позицію.
Кращий результат за темпами зростання за рік показала MasterCard – цінність бренду збільшилася за рік на 25%. Цікаво, що після шести років відсутності в рейтингу раптово в список повернулася Dell, зайнявши відразу 63 позицію. Новачком цього року стала і компанія Uber, яка розташувалася на 87 місці.