NVIDIA представила нову технологію для створення реалістичної графіки в іграх
Чергову версію движка PhysX
NVIDIA оголосила про вихід наступної версії свого фізичного движка PhysX 5.0. Завдяки йому графіка в іграх стане реалістичнішою.
Компанія планує випуск повноцінної робочої версії движка в 2020 році. Вона отримає нову систему моделювання рідин, пружин, тканин і канатів.
Повідомляється, що система буде працювати з методикою моделювання деформівних тіл FEM. Її вже застосовують в автомобільній промисловості. Методика дозволить точно відтворювати фізичні моделі різних об’єктів.
Для моделювання рідин, наприклад, розробники зможуть застосовувати відразу декілька технік, у тому числі і ті, що використовують вчені в океанографії і вулканографіі (Smoothed Particle Hydrodynamics).