NVIDIA представила нову технологію для створення реалістичної графіки в іграх

Чергову версію движка PhysX

NVIDIA оголосила про вихід наступної версії свого фізичного движка PhysX 5.0. Завдяки йому графіка в іграх стане реалістичнішою.

Компанія планує випуск повноцінної робочої версії движка в 2020 році. Вона отримає нову систему моделювання рідин, пружин, тканин і канатів.

Повідомляється, що система буде працювати з методикою моделювання деформівних тіл FEM. Її вже застосовують в автомобільній промисловості. Методика дозволить точно відтворювати фізичні моделі різних об’єктів.

Для моделювання рідин, наприклад, розробники зможуть застосовувати відразу декілька технік, у тому числі і ті, що використовують вчені в океанографії і вулканографіі (Smoothed Particle Hydrodynamics).

Джерело nvidia PHYSX
Не пропустіть