NVIDIA DLSS незабаром має з’явитися на Linux
Геймери на Linux, які використовують Valve Proton для запуску Windows-ігор, зможуть отримати відчутне покращення у майбутньому: NVIDIA анонсувала свої розробки для покращення показників FPS з використанням технології DLSS на своїх відеокартах RTX. Цілком імовірно, що це допоможе зробити Linux-геймінг більш популярним.
DLSS, або Deep Learning Super Sampling – це технологія, яка дозволяє геймерам отримувати кращий показник FPS без особливих погіршень якості зображення. Завдяки цьому зображення збільшується до нативної роздільної здатності з використанням просунутих алгоритмів, хоча початково рендериться у нижчій роздільній здатності.
Це частково підтверджує попередні чутки про те, компанія Valve працює над портативною консоллю з Linux. На даний момент компанія Valve не повідомила, які ігри з Proton будуть використовувати DLSS. Слід також зрозуміти, що мова йде про Windows-ігри, що запускаються через Proton, а не нативно для Linux.
Компанія NVIDIA не згадує, коли DLSS повинна з’явитися для Proton (на даний момент відомо, що для Vulkan ця технологія має з’явитися вже цього місяця, а для DirectX – вже восени). Завдяки цьому на Linux будуть набагато кращі показники FPS у іграх, ніж до цього.