Nokia змінює культовий логотип вперше за 60 років
Nokia оприлюднила нову айдентику бренду, яка включає оновлений логотип, у рамках своїх зусиль щодо прискорення зростання ринку. Це вперше за майже шість десятиліть, коли Nokia оновила свій логотип. Новий логотип складається з п’яти різних форм, які утворюють слово «NOKIA». На відміну від попередньої синьої кольорової гами, новий логотип має діапазон кольорів залежно від його призначення.
Зміна брендингу Nokia відображає новий фокус компанії на ринку бізнес-технологій. Генеральний директор Пекка Лундмарк пояснив, що попередня асоціація зі смартфонами більше не є пріоритет компанії. «Зараз ми — компанія бізнес-технологій», — сказав він в інтерв’ю Reuters. Виходячи з цього, можна сказати, що компанія не повернеться на ринок смартфонів.
Деякі з вас можуть подумати, що Nokia все ще на ринку телефонів, але це не так. Телефони, що продаються під брендом Nokia, виробляються компанією HMD Global, а назва Nokia – це лише бренд.