Nintendo, Sony і Microsoft переробили систему лутбоксів на своїх консолях

Відтепер розробники консолей вимагатимуть від розробників точного шансу випадання того чи іншого предмета

Провідний радник американської асоціації розробників відеоігор (Entertainment Software Association) офіційно повідомив, що на нараді, організованій антимонопольною комісією, найбільші виробники ігрових приставок прийняли рішення змінити політику щодо лутбоксів.

За словами радника, компанії Microsoft, Sony і Nintendo розроблять нові правила щодо «скринь» і зобов’яжуть розробників відеоігор вказувати шанс випадання предмета тієї чи іншої рідкісності в будь-якому з видів контенту. Варто відзначити, що багато великих видавців вже досить давно погодилися з цими правилами і вже змінили свої системи, пов’язані з відкриттям лутбоксів.

«Більшість великих провідних видавців, що входять в Entertainment Software Association, теж вирішили вводити аналогічну політику на рівні власних компаній. Це дозволяє розробникам надавати геймеру набагато більше інформації, яка допомагає приймати рішення про різноманітні покупки за реальні гроші» – Майкл Уорнек, провідний радник Entertainment Software Association.

 

Склад Entertainment Software Association нараховує більшу частину великих видавців відеоігор: Electronic Arts, Ubisoft, Take-Two, Sega, Konami, Bethesda і так далі. Дані компанії вже погодилися з новою політикою і планують впровадити систему із зазначенням точного шансу випадання предметів певної рідкісності вже до кінця 2020 року, тобто досить оперативно за мірками ринку.

Раніше шанс випадання чогось цінного ніде не вказувався і видавець цю інформацію ретельно приховував від очей геймерів, що істотно ускладнювало процес видобутку цінних предметів або декоративних елементів. Тепер ситуація зміниться в кращу сторону і ви завжди будете знати, який шанс на успіх.


Не пропустіть