Netflix відмовляється від розробки додатків для Apple Vision Pro через малий попит – співголова правління
Гарнітура Apple Vision Pro отримала значні попередні замовлення, які, за оцінками аналітика Мін-Чі Куо, становлять від 160 000 до 180 000 одиниць. Однак потенційні покупці, які сподівалися дивитися Netflix на своєму новому пристрої, поки що будуть розчаровані.
В інтерв’ю виданню Stratechery співзасновник Netflix Грег Пітерс підтвердив, що стрімінговий гігант не планує встановлювати спеціальний додаток Netflix на Vision Pro. Причина, за словами Пітерса, суто практична – поточна база користувачів гарнітури недостатньо велика, щоб виправдати ресурси, необхідні для розробки програми.
“Ми повинні бути обережними, щоб переконатися, що ми не інвестуємо в те, що насправді не приносить прибутку, і я б сказав, що ми подивимося, як підуть справи з Vision Pro”, – відповів Пітерс. “Звичайно, ми завжди ведемо переговори з Apple, щоб спробувати з’ясувати це, але зараз цей пристрій настільки малий, що він не є особливо актуальним для більшості наших членів”.
Це не обов’язково означає, що Netflix назавжди відмовиться від Vision Pro. Пітерс залишив двері відкритими для майбутнього додатку, залежно від того, як розвиватиметься ринок віртуальної реальності.
Netflix не єдиний, хто вирішив пропустити початковий раунд нативних додатків Vision Pro. YouTube і Spotify також вирішили не розробляти спеціальні додатки, хоча до обох можна отримати доступ через веббраузер гарнітури.
Тим часом власний потоковий сервіс Apple, Apple TV+, освоює VR-сцену, запустивши “Apple Immersive Video” – формат, що пропонує 180° 3D-відео з роздільною здатністю 8K і просторовим звуком.
Хоча Netflix має досвід роботи у VR-просторі, запустивши VR-додаток у 2015 році та навіть створивши 360-градусне відео за мотивами “Дивних див”, схоже, що Vision Pro не додасть свою платформу до своєї лінійки найближчим часом. Однак можливість створення майбутнього додатку залишається відкритою.