Netflix пояснив, як працює його система рекомендацій
Якщо рекомендації фільмів і серіалів Netflix здаються вам дуже прорахованими, це, ймовірно, тому, що так воно і є. Стрімінговий сервіс пояснив, як він використовує алгоритми машинного навчання для просування шоу і передбачає їх успіх.
Згідно зі словами Netflix, алгоритм аналізує великий масив даних про користувачів сервісу, після чого пропонує користувачам фільми і серіали, які потенційно можуть їм сподобатися.
Метод заснований на трансферному навчанні, при якому параметри, отримані з “початкового завдання”, покращують продуктивність “цільового завдання”. А для тематичних порівнянь Netflix створює “карту подібності”, де алгоритми машинного навчання використовують метадані шоу, теги та інструкції, які допомагають створити зв’язок між картинами.
Крім цього, алгоритм дозволяє виявляти аудиторію тих чи інших фільмів і серіалів в різних країнах. Драми, наприклад, більше люблять дивитися в Іспанії, тому під час запуску нового шоу маркетингова команда Netflix фокусується саме на цьому регіоні, готуючи для нього дубляжі і субтитри раніше, ніж для інших країн.