Названо топ-3 додатків, за якими діти проводять найбільше часу
Спеціалісти «Лабораторії Касперського» проаналізували найцікавіший для дитячої аудиторії онлайн-контент у всьому світі восени 2021 року.
З вересня по листопад найбільше часу діти проводили на YouTube – популярна відеоплатформа захопила 31% від загального часу, проведеного в десяти найпопулярніших додатках. На другому місці опинився WhatsApp з часткою 19%, на третьому – TikTok з часткою 18,8%.
Найчастіше діти шукали на YouTube контент, пов’язаний із іграми. Частка таких запитів становила 28%. Найчастіше вони намагалися знайти канали ігрових блогерів, найпопулярнішою грою стала Minecraft. У топ-3 каналів на YouTube потрапили MrBeast, EdisonPts та Paluten, а до десятки найбільш затребуваних ігор уперше увійшли Genshin Impact та Poppy Playtime.
Друге місце за кількістю дитячих пошукових запитів на YouTube зайняли ті, які пов’язані з музикою, їхня частка склала 19%. Найчастіше шукали BTS, BlackPink, Lil Nas X, Ariana Grande та Twice, а російською – треки Моргенштерна та Інстасамки. Серед найпопулярніших пісень — Love Nwantiti виконавця CKay та два нових треки від LISA, однієї з учасниць південнокорейського гурту BlackPink: LALISA та MONEY.
На фільми, мультфільми та телешоу припало 12% запитів. Найчастіше шукали мультфільми «Свинка Пеппа», «Лунтик», «Барбоскіни» та «Леді Баг та Супер-Кіт» та фільми «Веном 2» та «Людина-павук: немає шляху додому».