На деяких пристроях Vision Pro на передньому склі з’являється однотипна тріщина: Apple не поспішає визнавати проблему

Уявіть собі ситуацію: ви провели чудовий день, граючись у змішаній реальності за допомогою гарнітури Apple Vision Pro. Після того, як ви закінчили на ніч, ви ретельно упаковуєте Vision Pro, залишаючи акумулятор підключеним і м’яку передню кришку прикріпленою. Але коли ви прокидаєтеся, щоб розпочати новий робочий день у гарнітурі вартістю 3500 доларів, ви помічаєте проблему: на склі передньої кришки утворилася тріщина, схожа на волосину.

Згідно з кількома повідомленнями на Reddit, з цією проблемою зіткнулися щонайменше кілька користувачів. Невідомо, скільки пристроїв постраждало, хоча AppleInsider, який першим повідомив про тріщини, припускає, що це невелика кількість. Проблема також виникла на пристрої для перегляду оглядів Engadget.

Причина проблеми поки що невідома. Але схожий вигляд тріщин і, очевидно, невелика кількість уражених пристроїв дозволяє припустити, що це виробничий брак. Engadget звернувся до Apple за коментарем.

Якщо Apple офіційно не визнає проблему виробничим дефектом, вона може не покрити тріщину за гарантією на пристрій. Як повідомляється, це сталося з деякими постраждалими користувачами. Таким чином, їм довелося заплатити 300 доларів за ремонт захисного скла, якщо у них є страховка AppleCare. В іншому випадку вартість становить 800 доларів.

Як зазначає MacRumors, Apple часто пропонує спеціальні програми ремонту для визнаних апаратних проблем, але це, швидше за все, станеться лише в тому випадку, якщо буде достатньо повідомлень, щоб компанія повністю дослідила питання і виявила загальну проблему. Проте це ще більше підтверджує тезу про те, що, можливо, вам не варто купувати продукти Apple першого покоління.

Це не перший випадок, коли на пристроях Apple першого покоління з’являються подряпини. Багато користувачів першого iPod nano виявили, що він дуже легко дряпається. Почався судовий процес, і Apple погодилася виплатити компенсацію у розмірі 22,5 мільйона доларів.