Microsoft знайшла цікавий вихід відівчити геймерів від лайки під час гри
Всі геймери люблять вжити непристойні слова під час гри.
Про токсичність в світі геймерів вже ходять легендів, тому що вони не упускають можливості використати трьохповерховий мат навіть під час запуску гри.
А те, що починається після поразки в матчі чи грі – це вже взагалі не вкладається ні в які рамки. Та компанія Microsoft придумала цікавий спосіб вирішення цієї нагальної проблеми. Відповідь корпорації на токсичність ком’юніті – нова система фільтрації повідомлень, яка вже тестується в Xbox Live.
Користувачі самі вільні вибирати, який з чотирьох рівнів цензури повинен використовуватися в спілкуванні з суперниками. За словами представників Microsoft, гравці отримають повний «контроль над тим, які повідомлення вони хочуть бачити». А тому, за задумом, у багатьох користувачів просто відпаде бажання безглуздо матюкатися в нікуди.
Всього, повторимося, Microsoft передбачила чотири типи фільтрації: «доброзичливий», «середній», «для дорослих» і «без фільтра». Перший обгородить користувачів від будь-якого агресивного або токсичного контенту; другий буде пропускати деякі вульгарні слова, але заблокує явні образи; третій захистить геймерів лише від загроз і прямих знущань; останній же, як і випливає з назви, дозволить гравцям бачити повідомлення у всій «красі» і без купюр.
Поки фільтрація знаходиться на стадії тестування і доступна учасникам програми Xbox Insiders. На початковому етапі підтримується 21 мова. У майбутньому Microsoft планує поширити цензуру не тільки на текстові, а й на аудіоповідомлення.
За розпізнавання токсичності відповідає ІІ. Всі приховані повідомлення користувачі зможуть прочитати, клікнувши по попередженню. Виняток – дитячий контент, де за замовчуванням встановлений «доброзичливий» фільтр.