Meta тестує новий вид реклами в Instagram, яку не можна буде пропустити

Рекламу в Instagram незабаром буде набагато складніше ігнорувати. Як повідомляє TechCrunch, компанія Meta тестує новий тип реклами у стрічці Instagram, який компанія називає «перерва на рекламу».

З новою рекламою, яку вже помітили деякі користувачі, ви не зможете прокрутити оголошення в стрічці, поки не закінчиться «перерва на рекламу». Згідно зі скріншотами, опублікованими на Reddit і X, здається, що «перерви» тривають кілька секунд, хоча неясно, чи може тривалість змінитися, якщо Meta вирішить зробити новий формат офіційним.

«Рекламні паузи – це новий спосіб перегляду реклами в Instagram», – йдеться в повідомленні в додатку. «Іноді вам може знадобитися переглянути рекламу, перш ніж ви зможете продовжити перегляд».

Хоча відеореклама, яку не можна пропустити, поширена на інших платформах, таких як YouTube, для Instagram це новий і набагато агресивніший формат. Також примітно, що компанія експериментує з рекламою в основній стрічці, а не в Reels або Stories, де відеореклама є більш поширеною (але поки що її можна пропустити).

Meta не одразу відповіла на запит про коментар, але компанія підтвердила TechCrunch, що тестує новий формат оголошень.

«У міру того, як ми тестуємо і вчимося, ми будемо надавати оновлення, якщо цей тест призведе до будь-яких формальних змін у продукті», – сказав представник Meta.

Джерело Engadget
Не пропустіть