Mazda шукає альтернативу електромобілям
Компанія Mazda стала першим автовиробником в світі, яка вступила у eFuel Alliance. Ця структура займається просуванням поновлюваних видів палива, включаючи біопаливо і актуальне зараз синтетичне пальне, яке багатьма розглядається як альтернатива електромобілям.
У Mazda відзначили, що до 2030 року планують запропонувати повністю електричні або гібридні версії всіх своїх моделей. Але при цьому японці висловили впевненість в тому, що двигуни внутрішнього згоряння продовжать використовуватися ще довгі роки.
Синтетичне паливо має на увазі виготовлення на хімічних заводах з атмосферного вуглекислого газу і водню горючих вуглеводнів, які можна використовувати в двигунах внутрішнього згоряння. При їх спалюванні в атмосферу викидається та ж кількість парникового вуглекислого газу, що і поглинається заводом. Таким чином, при використанні такого пального частка СО2 в складі атмосфери Землі не змінюється, за умови, що саме хімічне виробництво працює на чистій енергії.
Біопаливо більш традиційно і використовується вже давно. По суті це отримання пального з рослинної сировини. При його спалюванні виділяється той же кількість СО2, що поглинається рослинами під час росту. Однак недоліком такого палива є потреба у великій кількості сільськогосподарських земель.
Mazda – не перша компанія, яка планує використовувати синтетичне паливо. Раніше про такий намір заявляли в Porsche.