Lenovo лідирує на українському ринку ПК
Компанія Lenovo займає лідерську позицію на українському ринку персональних комп’ютерів та ноутбуків (ПК). За даними міжнародної аналітичної компанії IDC, у другому кварталі 2020 фінансового року частка компанії склала 18% за кількістю проданих пристроїв, що укріпило її позицію на ринку майже на 3% відносно першого кварталу. У другому кварталі український ринок ПК склав 277 тисяч одиниць і збільшився на 38,8% проти минулого періоду. У топ-3 також увійшли HP та Asus.
Аналогічна ситуація й на українському ринку ноутбуків, який складає 172 тисячі одиниць. Тут першість утримують ті ж компанії. На першому місці — Lenovo з часткою 27,1% за кількістю проданих пристроїв. Компанія закріпила лідерську позицію, збільшивши частку на ринку на 4% проти минулого кварталу. Загалом український ринок ноутбуків за рік зменшився на 5,3%, але порівняно з минулим кварталом — зріс на 45,9%.
Результати продажів Lenovo у другому кварталі свідчать про те, що в цілому як бізнес, так і користувачі активно готувалися до віддаленої роботи та навчання. За даними Lenovo, у період із серпня по вересень відбулося стрімке зростання продажів майже в усіх секторах, особливо в корпоративному завдяки закупівлям для шкіл. Водночас сегментом, який найбільш динамічно зростає, залишається ігровий. Тут Lenovo лідирує, в тому числі внаслідок розширення лінійки ігрових ноутбуків на базі процесорів AMD. Продажі пристроїв преміального сегменту залишаються стабільними. Lenovo розпочала поставки оновлених моделей бренду YOGA, тому у споживачів буде можливість придбати надійний преміум пристрій восени та до новорічних свят. Передбачається, що й у наступному кварталі ситуація з преміальним сектором буде схожою. У другому кварталі продовжувала зростати середня ціна проданого пристрою. Більшою мірою це було викликано дефіцитом пропозицій у бюджетному сегменті.
Як і очікувалося за прогнозами аналітиків, в умовах “нової норми” продовжує зростати ринок персональних комп’ютерів. У другому кварталі українці надавали їм перевагу в більшій мірі, а ринок десктопів зріс на 28,4% за квартал і складає 105 тисяч одиниць. Lenovo посідає четверту позицію, з часткою 3% за кількістю проданих пристроїв.
“Лідерські позиції на українському ринку в другому кварталі підтверджують, що ми рухаємося у правильному напрямку та підтримуємо глобальну тенденцію зростання щоквартально. Чи впроваджували ми якісь особливі рішення? Ні, ці результати стали наслідком правильних кроків, які Lenovo почала робити ще задовго до вимушених змін. Звісно, ми слідкуємо за тенденціями на ринку та постійно аналізуємо потреби клієнтів. Це допомагає передбачити майбутні зміни та бути готовими до них завчасно. І ми пишаємося, що наша робота й надалі залишається ефективною та приносить такі блискучі результати“, — коментує Тарас Джамалов, генеральний директор Lenovo в Україні.
На глобальному ринку ПК Lenovo також займає лідерську позицію з часткою ринку 23,6%. Виторг компанії у другому кварталі склав $14,5 млрд, що на 7% більше проти минулого року. Дохід до оподаткування збільшився більш ніж удвічі, склавши рекордні $470 млн, а чистий прибуток збільшився на 53% і склав $310 млн. Водночас усі напрями бізнес-групи повідомляють про стабільний розвиток. У компанії впевнені в довгостроковому потенціалі зростання, завдяки швидкій адаптації до “нової норми” роботи та навчання, виробничій ефективності та міжнародній присутності.