Київстар звернувся до абонентів із попередженням
Найбільший за кількістю абонентів мобільний оператор України опублікував важливе попередження на своїй сторінці у Facebook після хакерської атаки з Росії. Протягом декількох днів абоненти не могли з’єднатися або отримати доступ до інтернету через потужну хакерську атаку. У відповідь на ці незручності компанії мобільного зв’язку пообіцяли компенсувати збитки абонентам.
Компаніям знадобилося близько тижня, щоб стабілізувати мобільний зв’язок та інші послуги після атаки. Однак шахраї вирішили скористатися ситуацією і почали обіцяти компенсації постраждалим абонентам.
Оператор закликав абонентів довіряти лише офіційній інформації, а згодом абоненти отримали повідомлення про те, що їм не доведеться сплачувати рахунки за наступний місяць, але шахраї продовжували обманювати довірливих громадян. Вони представляються співробітниками “Київстар” і обіцяють суми в 50, 100 або 500 гривень. Насправді кожен, хто повірить таким повідомленням, ризикує втратити свої персональні дані, які потім шахраї можуть викрасти і зняти гроші шахрайським шляхом.
Мобільний оператор закликає абонентів не переходити за підозрілими посиланнями, що містяться в таких повідомленнях. Будь-яку інформацію про нібито компенсацію від “Київстар” слід перевіряти в офіційних джерелах, зокрема на сайті компанії.
Мобільний оператор також підкреслює, що не нагадує жодних повідомлень про компенсації за нібито наявні борги. Такі повідомлення є фішингом і роботою шахраїв.