Київстар запускає нову послугу: кошти списуватимуться щодня
Київстар оголосив про запуск нової послуги під назвою “На зв’язку”, яка стане доступною для абонентів з 10 вересня. Ця послуга об’єднає функції популярних сервісів, таких як “Автовідповідач”, “Повідомити про мене” та “Хто дзвонив”, що спростить користування мобільними послугами для мільйонів користувачів.
Послугу “На зв’язку” можна буде активувати вже з 10 вересня. Для цього користувачам потрібно буде використати спеціальний код.
Для абонентів, які користуються контрактом, вартість послуги становитиме 10 гривень на місяць. Користувачам передплачених тарифів це обійдеться у 0,33 гривні на день. Підключити послугу можна за допомогою простої комбінації: потрібно набрати *139*1# та натиснути кнопку виклику.
Нова послуга дозволить абонентам Київстар оптимізувати свої витрати на мобільний зв’язок. Поєднуючи функціонал кількох окремих сервісів, “На зв’язку” усуває необхідність у численних підписках, що значно знижує витрати на мобільний зв’язок.
Варто зазначити, що після підключення нової послуги всі інші сервіси, такі як “Автовідповідач”, “Повідомити про мене” та “Хто дзвонив”, будуть автоматично відключені.
Для тих, хто використовує Автовідповідач Преміум, нова послуга “На зв’язку” буде автоматично активована з 10 вересня. Проте Київстар радить до цієї дати перевірити свої голосові повідомлення та зберегти важливу інформацію, адже після активації всі записи будуть видалені.
Після переходу на “На зв’язку” користувачам Автовідповідача Преміум також доведеться повторно налаштувати свою голосову пошту.