Київстар планує інтегрувати ChatGPT у клієнтські сервіси
Компанія Київстар стратегічно планує інтегрувати штучний інтелект у свої клієнтські сервіси, відзначаючи тим самим важливий тренд сучасних технологій. Президент компанії, Олександр Комаров, оголосив про цю амбіційну ініціативу під час зустрічі “Business Breakfast” із Forbes Україна.
В рамках даної стратегії Київстар розглядає можливість використання генеративного штучного інтелекту, включаючи модель ChatGPT, для поліпшення обслуговування своїх клієнтів. Ця ініціатива спрямована на створення складніших та інтелектуальних взаємодій з клієнтами. Олександр Комаров сказав, що реалізація цього плану орієнтовно займе рік-півтора, після чого можна буде спостерігати перші відомості про інтеграцію ChatGPT у роботу компанії з клієнтами.
Процес передбачає використання штучного інтелекту у вже існуючих продуктах компанії, які розробляються на базі KyivstarTech. Це сприятиме подальшим інноваціям та підвищить якість обслуговування клієнтів. Голова Київстару зауважив, що у майбутньому можливо очікувати збільшення кількості ШІ та підвищення конкуренції серед розробників, які прагнуть успішно інтегрувати свої продукти в бізнес-процеси.
“Це означає, що їх завданням буде впровадження продуктів у наявні бізнес-процеси та створення додаткової цінності, за яку вони будуть отримувати відповідну винагороду”, – пояснив президент компанії.
Київстар є найбільшим оператором електронних комунікацій в Україні, який надає послуги для мільйонів абонентів мобільного зв’язку та інтернету. Компанія активно розвивається в галузі технологій, включаючи 4G, Big Data, Cloud Solutions та цифрове ТБ. Ще одним важливим напрямом є впровадження національної мережі GNSS RTK, яка надає точні дані про позиціювання в режимі реального часу для промисловості та бізнесу.
Цей крок Київстару підкреслює їхнє прагнення стати інноваційним лідером і забезпечити високу якість обслуговування клієнтів у цифрову епоху.