Стосується усіх: «Київстар» дав важливу інструкцію для абонентів

У мобільній компанії «Київстар» розповіли, як перевірити рахунок та дізнатися свій тариф, якщо не працюють «111#» та «112#». Про це повідомила прес-служба компанії у Фейсбук. Так, у «Київстар» зазначили, що перевірити рахунок просто. Особливо із додатком «Мій Київстар» смартфоні.

При цьому у компанії показали докладну інструкцію, яка допоможе це зробити.

Зокрема, для цього необхідно:

  1. Перейти до Apple Store або Play Маркет.
  2. Через пошук знайти «Мій Київстар» та натиснути на нього для завантаження.
  3. Встановити програму.
  4. Введіть номер телефону.
  5. Вигадати пін-код.
  6. Введіть код, який прийде в смс для підтвердження.

Найпопулярніші запити на послуги Київстара для клієнтів:

  • Швидка перевірка балансу – *111#
  • Поповнення рахунку банківською картою – *134#
  • Переказ коштів з балансу абонента – *124* сума *380 номер абонента#
  • “Перезвони мені” – *130*380 номер абонента#

Перевірка бонусного рахунку:

  • Перевірка бонусного рахунку згідно з умовами тарифного плану – *112#
  • Перевірка бонусів за замовленими пакетами – *116#
  • Перевірка бонусів за пакетами SMS – *159#

Додаткові мегабайти: Перевірка використаних мегабайт із додаткових пакетів – *252#

Фінансові послуги:

  • Інформація про послуги – *123#
  • Інформація про послугу – *132#
  • Запит на поповнення рахунку, де 380YYYYYYYYY – номер абонента, якого ви просите поповнити рахунок – *132*380YYYYYYYYY#

Настроювання SIM-карти на іншому телефоні:

  • Активувати основну SIM-картку – *107*1#
  • Активувати додаткову SIM-карту – *107*2#
  • Змінити статус SIM-карти – *108#

Міжнародні дзвінки: Меню послуг у роумінгу – *106#
Точний час: Дізнатись точний час та дату – *160#
Мій номер: Перевірити свій номер телефону – *169#