Китайські компанії тестують технологію, яка допоможе обійти заборону Apple на збір даних користувачів

Китайська рекламна асоціація (China Advertising Association, САА) запустила тестування програми CAID — китайського аналога IDFA (ідентифікатора для відстеження поведінки користувачів). Він повинен допомогти розробникам обійти нові правила конфіденційності Apple на території КНР.

Видання Financial Times також посилається на документ, в якому висловлюється припущення, що рекламодавці «можуть використовувати CAID в якості заміни, якщо IDFA (ідентифікатор для відстеження поведінки користувачів) буде недоступний».

Технологію тестують технологічні компанії та рекламодавці в Китаї (серед них навіть ByteDance і Tencent). Однак самі компанії відмовилися від коментарів.

В CAA заявили, що CAID «не суперечить політиці конфіденційності Apple», хоча рішення «офіційно ще не реалізовано».

Якщо CAID отримає підтримку китайських технологічних гігантів і уряду, Apple не буде вживати рішучих заходів, заявили три джерела FT. Виконавчий директор AppInChina Річ Бішоп припустив, що Apple може «зробити виняток для Китаю», тому що технологічні компанії та уряд «тісно пов’язані».

Джерело FT
Не пропустіть