Kyivstar компенсує клієнтам проблеми з доступом до послуг

Оператор мобільного зв’язку Kyivstar, який входить до “Великої трійки” українських операторів, зіткнувся з проблемами в роботі сервісів 26 квітня. Деякий час у користувачів не було доступу до інформаційних систем оператора.

Тоді у Kyivstar зазначили, що повноцінна робота була відновлена досить оперативно – до кінця доби. Для всіх користувачів, у яких були проблеми з доступом до послуг мобільного оператора, будуть передбачені компенсації (мова йде про додатковий об’єм послуг, який, вочевидь, буде еквівалентним тому, що міг би бути використаний, якби не проблеми в оператора).

На даний момент невідомо, який саме буде об’єм та характер послуг, що будуть нараховані абонентам, як компенсація. Інформацію про це у оператора пообіцяли повідомити згодом, тому абонентам варто слідкувати за оновленнями на сторінках прес-служби оператора, а також за SMS-сповіщеннями.