Користувачі Chrome більше контролюватимуть роботу розширень

Розробникам плагінів необхідно буде детально описати свою політику конфіденційності.

Розширення є такою невід’ємною частиною сучасного веб-інтерфейсу, що без них важко уявити використання браузера. Але у них також є свої недоліки. За допомогою розширень розробники можуть збирати і продавати дані користувачів рекламодавцям. В 2021 році Google ускладнить їм роботу.

Наступного року користувачі отримають більше контролю над обсягом даних, які можуть збирати розширення. Коли користувачі додадуть новий плагін в Chrome, вони зможуть вирішити, чи зможе він отримати доступ до веб-сайту, який вони відвідують.

Можливість надати розширенню доступ до всіх веб-сайтів, які відвідує користувач, нікуди не дінеться, але в майбутньому це не буде встановлено за замовчуванням. Замість цього користувачі зможуть прийняти рішення в кожному конкретному випадку, а плагін запам’ятає їхній вибір.

Починаючи з 18 січня, Google також змусить розробників детально описувати свою політику конфіденційності в Інтернет-магазині Chrome. Крім того, Google  обмежить коло дій розробників з даними, які вони збирають, за допомогою розширення можливостей Enhanced Safe Browsing.

Це не єдині зміни в розширеннях Chrome. В окремій заяві, приуроченій до саміту розробників Chrome Dev Summit 2020 року, компанія повідомила, що випускає оновлення для Manifest V3. З огляду на кілька негативних відгуків від розробників, особливо тих, хто працює над блокувальниками реклами, компанія змінила принцип роботи інструменту.

Джерело engadget

Не пропустіть