Компанія realme оголосила про ребрендинг у 2024 році
Відкритий лист від Засновника та Генерального директора realme, Скай Лі: “Давайте зробимо це Реальним”.
Засновник та Генеральний директор realme, Скай Лі, оголосив, що 2024 рік стане роком ребрендингу для realme. У листі були визначені нова місія, позиціонування бренду та його дух. Скай Лі повідомляє, що realme змінить свою позицію з “орієнтованого на можливості” бренду на “бренд-орієнтований”, і це буде фундаментом для стратегічного розвитку в майбутньому.
realme це достатньо молода та швидко зростаюча компанія, яка найкраще розуміє молодих користувачів. Бренд був заснований в часи високої конкуренції на ринку смартфонів і миттєво заняла своє місце завдяки фокусу на відмінності: зробити кращі технології та дизайни доступними для молодих користувачів по всьому світу. За останні п’ять років realme отримала глибокі знання про потреби молоді та продовжує надавати продукти з передовою продуктивністю та дизайном більш ніж 200 мільйонам користувачів по всьому світу.
План на наступні 5 років для realme, змінити свій фокус на “трендовість” на більш відкриту та широкомасштабну стратегію, щоб стати технологічним брендом, який краще розуміє молодих користувачів. Скай Лі сказав: “Наша нова позиція фокусується не стільки на перенаправленні, скільки на відкритті. Це буде напрямом для наших довгострокових інвестицій та розвитку, що допоможе нам краще взаємодіяти з більшою кількістю молодих користувачів, по всьому світу.”
Тепер realme акцентуватиме увагу на брендовому та продуктовому досвіді більше, ніж раніше, маючи на меті перевищення очікувань молодих користувачів, починаючи з неможливого та піднімаючи стандарти, щоб зробити їх РЕАЛЬНИМИ. Таким чином, realme переглянула свою місію, щоб більш зрозуміло висловити свої амбіції для майбутнього розвитку: дозволити молодим користувачам по всьому світу насолоджуватися технологічними враженнями, які перевищують їх очікування. Залишаючись вірним своїм початковим намірам, realme буде розвиватися з більшим фокусом та амбіціями, досліджуючи нові можливості, дивуючи та роблячи прориви, для досягнення своїх амбіцій.
Від “орієнтованого на можливості” до “бренд-орієнтованого”. realme завжди ставить молодь в основу своїх комунікацій та максимально орієнтується на користувача. Це робиться для підвищення конкурентоспроможності компанії в трьох напрямках: “сила продукту”, “технологічна сила” та “брендова сила”. Це дасть нам довгострокове та високоякісне зростання.
Для проривів “у силі продукту” realme продовжує прихильно відноситися до своїх стратегій “Simply Better” та “No Leap, No Launch” , чітко визначаючи позиціонування для трьох ліній продуктів: серія GT, це флагмани із топовим рівнем продуктивності; серія Number, це наступне покоління якості контенту; та серія C, це необхідний максимум при мінімальному бюджеті.
Крім того, realme зосереджується на поліпшенні досвіду використання продукту в трьох напрямках: продуктивність, фотографія та дизайн, співпрацюючи із понад 30 провідними технологічними партнерами та вкладаючи більше зусиль у дослідження та розробку. Це дозволить realme привносити останні досягнення технологій безпосередньо до своїх молодих користувачів.
Щодо брендової сили, realme залишається фокусованою на молодому поколінні, як найбільш вимогливому та оптимізує механізм сприймання клієнта для більш гнучкого та реагуючого підходу. Скай Лі сказав, що realme може безпосередньо впроваджувати нові дані “про” чи “від” користувачів у свій брендовий та продуктовий розвиток, навіть у середині проектів, створюючи брендовий досвід, який відчувається більш текучим, динамічним та тривимірним.
Фокусуючись на силі продукту, технологічній силі та брендовій силі, realme може привносити останні досягнення технологій безпосередньо молодим користувачам, перетворюючи своє позиціонування “ технологічний бренд, який краще розуміє молодих користувачів”, з ідеї в реальність.
Крім того, realme вводить нове гасло: “Зроби Це Реальним”. Нове гасло зберігає дух “Dare to Leap” від realme, акцентуючи увагу на молодих користувачах та приносячи реальні, чіткі та власні переваги у їхній життєвий шлях. На початку наступних п’яти років realme залишатиметься вірним своїм початковим намірам, ростучи разом із молоддю, щоб стати технологічним брендом, який краще розуміє молодих користувачів та задовольняє їх духовні прагнення та емоційні цінності, щоб зробити це реальним.