Kiss запускає “безсмертні” цифрові аватари та планує стати “повністю віртуальним рок-гуртом”

Kiss перебувають у дуже, дуже довгому турі. Найбільший глем-рок-гурт усіх часів відіграє свій тур End of the Road протягом останніх чотирьох років, і в п’ятницю в Медісон-сквер-гарден у Нью-Йорку завершився останній концерт цього прощального туру. У Kiss було кілька прощальних турів, але цього разу, можливо, це буде назавжди.

Наприкінці шоу, після того, як гурт закінчив грати свою останню пісню (“Rock and Roll All Nite”), вони зникли у граді вогню і диму. Після того, як дим розвіявся, світло згасло, і на екрані за сценою камера наблизила моторошне озеро на якійсь фантастичній планеті до силуетів чотирьох фігур: нових цифрових аватарів Kiss, які, скоріш за все, мають стати їх остаточною формою. Потім Пол Стенлі кричить:

“Армія Kiss, ваша любов – ваша сила – зробила нас безсмертними. Нова ера Kiss починається зараз. О так!”

Ось одне відео з цим.

Інше показує набагато крутіший аспект цієї частини шоу: напівпрозорі екрани, на які проєктуються знімки гурту, надаючи шоу виразно футуристичного відчуття “Той, що біжить по лезу”.

Аватари “виконали” пісню, потім відео закінчилося, і глядачі побачили зображення чотирьох аватарів під стилізованим логотипом KISS, на який наклалася фраза “A NEW ERA BEGINS”.

“Нова ера”, звичайно ж, полягає в тому, щоб заробляти гроші на аватарах. Компанія Pophouse Entertainment, що стоїть за шоу, вже понад рік робить це з молодими цифровими версіями гурту ABBA у своєму шоу ABBA Voyage. Kiss, гурт, який вже півстоліття наполегливо продає свій імідж, здається, добре підходить для такого партнерства.

У сьогоднішньому прес-релізі Pophouse заявив, що буде влаштовувати захоплюючі концерти з використанням аватарів Kiss, створених за допомогою Industrial Light & Magic.

Не дивно, що такі великі гурти, як Kiss, використовують цифрове відтворення самих себе – зрештою, це люди, які заробили величезні гроші на створеному ними іміджі, тож чому б не тримати цей грошовий кран відкритим?

Чи справді люди хочуть піти на “живе” шоу без живих виконавців? Скоріше за все, так. Bloomberg повідомив, що ці шоу з аватарами ABBA приносять 2 мільйони доларів щотижня. А Variety написав минулого тижня, що концертне відео Eras Tour зібрало 250 мільйонів доларів у світовому прокаті. У Kiss та їхніх аватарів все може бути чудово – щоб дізнатися більше про майбутнє гурту, подивіться цю 22-хвилинну розмову про їхній перехід на аватари.

Джерело The Verge

Не пропустіть