Керівництво соціальної мережі Twitter відмовиться від політичної реклами
Керівництво соціальної мережі Twitter відмовиться від політичної реклами.
Про таке рішення повідомив засновник соціальної мережі Джек Дорсі.
«Ми прийняли рішення припинити всю політичну рекламу в Twitter по всьому світу. Ми вважаємо, що охоплення політичних думок повинно бути заслуженим, а не купленим», – повідомив Джек Дорсі на своїй сторінці.
We’ve made the decision to stop all political advertising on Twitter globally. We believe political message reach should be earned, not bought. Why? A few reasons…?
— jack ??? (@jack) October 30, 2019
Нововведення набрає чинності з 22 листопада, щоб рекламодавці встигли попередити своїх клієнтів про майбутні зміни. Не дивлячись на те, що рекламний контент є дуже ефективним для комерційних рекламодавців, компанія не бажає використовувати його, як вплив на мільйони виборців.
Зауважимо, що заборона торкнеться публікацій, спрямованих на просування конкретних кандидатів, а також оплачених записів, в яких висловлюється думка з тих чи інших політичних питань.