iPhone статусніший за всі Android-смартфони. І з цим не посперечаєшся
Протистояння iPhone і Android-смартфонів перестало бути напруженим. У других операційна система стала більш стабільною і лаконічнішою, а виробники знайшли свої рішення з дизайну і можливостей камери. Тому порівнювати їх з пристроями Apple хочеться все менше.
Android-смартфони не наздогнали iPhone тільки в одному – жоден бренд досі не випустив жодного статусного смартфона. Huawei Porsche Design – швидше іграшка для багатих і божевільних, як Caviar. Крім того, у жодного бренду Android-смартфонів немає такої впливовості в індустрії. Розглянемо докладніше, чому вони все ще не можуть змагатися з iPhone.
Люди з грошима купують iPhone
iPhone – смартфон відомої або багатої людини за замовчуванням. Влітку 2019 Роберт Дауні молодший став амбассадор OnePlus. З того моменту він став з’являтися на публіці з Android-смартфоном у руках. Цього було достатньо, щоб потрапляти в новини. Зірка з Android – це розрив шаблонів. А відбувається це вкрай рідко, і зазвичай коли людина стає амбассадором бренду.
І це не єдиний сценарій, при якому iPhone визначає статус людини. Наприклад, адвокат користується дорогими речами саме для їхньої демонстрації. Логічний ланцюжок: у людини дорогі речі, значить вона багато заробляє, значить вона продуктивно працює. Це один із способів привернути до себе клієнта.
Статусною річчю може бути автомобіль, костюм або годинник. Телефон – лише один із варіантів. Але якщо це телефон, то ним буде тільки iPhone, жоден інший бренд.
Топові Android-смартфони рівняються на iPhone
Apple задає тренди в індустрії смартфонів. Якщо ви бачите нове дизайнерське рішення в останньої моделі iPhone, будьте впевнені, що його скопіюють конкуренти з Android.
Подивіться на дизайн смартфонів і як він змінювався за останні три роки. Восени 2017 року вийшов iPhone X з «чолкою», у 2018 році всі її скопіювали. У 2019 вийшли iPhone 11, 11 Pro і 11 Pro Max з камерою в квадратному блоці. У 2020 році це відмінна риса сучасного смартфона. Samsung Galaxy S20 Ultra, Huawei P40 Pro, OPPO Reno 3 Pro – всі топи пішли за Apple.
Інший бренд зробити це не в змозі. Той же квадратний блок вперше з’явився в Huawei Mate 20 і Mate 20 Pro, і ніхто з інших брендів не запозичив ідею. Хоча тоді вона була ідеальною – флагмани компанії були впізнавані в чохлі і з дальньої відстані. Мабуть, тільки у Apple є авторитет того рівня, коли конкуренти починають наслідувати.
Це стосується і дрібних моментів. Особливість програми камери в iPhone 11, 11 Pro і 11 Pro Max – регулювання зума. При налаштуванні наближення кадру з’являється анімація барабана над кнопкою спуску затвора, так дуже зручно налаштовувати зум. В результаті особливість запозичила OPPO. До цього, зум переключався після натискання на одну кнопку у верхній частині клавіші спуску затвора. Її змалювала Xiaomi.
Якщо виробник Android-смартфона порівнює новий пристрій з моделлю конкурента, то робить це з iPhone. Товщина рамки, можливості камери, швидкість роботи – за всіма цими параметрами орієнтиром є саме смартфони Apple. І перевага в одному з них вважається успіхом.
Правда, за останні роки напруження послабилось. 4 роки тому генеральний директор Huawei Річард Ю мріяв обігнати Apple з продажу, а глава Xiaomi Лей Цзюнь просив припинити порівняння його зі Стівом Джобсом. Тепер важливо те, що іншого еталона в індустрії немає. Ніхто не спробував вбити Samsung або Xiaomi.
iPhone не слідує за трендами і залишається найкращим
Щороку серед пристроїв з’являються нові тренди з дизайну або набору функцій. У 2018 році це була «чолка», і цей тренд задав iPhone X, в 2019 – експерименти з вирізом, 2017 року і досі виробники прагнуть максимального зменшення рамки на передній панелі. Apple зухвало ігнорує або навіть йде в протилежну сторону, і це не заважає компанії лідирувати в продажах.
Найсвіжіший приклад – iPhone SE. Компанія випустила пристрій з дизайном 2014 року (саме тоді дебютували iPhone 6 і 6 Plus з таким корпусом), поки виробники Android-смартфонів міряються товщиною рамки – чим тонша, тим краща. Смартфон пішов проти течії, і це не завадило йому стати хітом як мінімум за кількістю попередніх замовлень.
Онлайн-магазин Jingdong повідомив, що в перший день його попередньо замовити більше 340 тис. чоловік, і це число на той момент стрімко зростало. Для порівняння, на Huawei P40 Pro в перший день оформили всього 20 тис. замовлень. Через чотири дні їх було 80 тис. – в чотири з гаком рази менше, ніж у iPhone SE за один день.
Ще один приклад – iPhone XR і 11, це максимально схожі смартфони. Обидва вийшли, коли індустрія прагнула зменшення рамки, обидва пішли в протилежному напрямку і обидва ставали найпопулярнішими моделями.
Крім того, ці моделі запропонували екран з матрицею IPS і роздільною здатністю HD+, тоді як конкуренти активно переходять на AMOLED, а роздільна здатність їхніх дисплеїв – стабільно Full HD+ або Quad HD+ у флагманів. iPhone XR і 11 показують, що людям немає діла до характеристик, лояльність до бренду переважає – якщо людина довіряє компанії, вона купить її смартфон, а не той, у якого більша корисна площа на передній панелі.
Apple прекрасно почувається на ринку смартфонів, незважаючи на падіння продажів і прогрес Android-смартфонів. Тільки вона може дозволити собі випуск пристрою з дизайном 2014 року. І він швидше за все буде успішним.