Instagram не планує стягувати плату за розміщення посилань в підписах до постів

Ба більше, найближчим часом така опція взагалі не з'явиться.

Компанія Facebook запатентувала функцію, яка дозволяє користувачам Instagram розміщувати активні посилання в підписах до публікацій за певну оплату. Нововведення помітили в заявці на патент, однак Instagram все заперечує.

Материнська компанія Instagram, Facebook, вперше подала заявку на патент, яка додає в соцмережу спливаюче вікно, після того як користувач додасть URL-адресу до підпису, з питанням, чи хоче той заплатити 2 долара, щоб посилання стало активним, ще в 2016 році.

Цей же спосіб взаємодії згадується в описі патентної заявки під назвою «Додавання платних посилань до заголовків мультимедіа в системі соціальних мереж».

«Якщо онлайн-система виявить, що в тексті підпису присутнє посилання, то вона пропонує користувачеві, що розміщує повідомлення, сплатити комісію в обмін на створення посилання», — йдеться в описі патенту.

Незважаючи на патентну заявку, представник компанії заявив The Verge, що найближчим часом подібна функція в Instagram не з’явиться взагалі.

Джерело TheVerge

Не пропустіть