Hyundai представила чарівного робота для обслуговування клієнтів у своїх виставкових залах
Ймовірно, він зможе продати більше машин, ніж будь-який інший продавець-консультант.
Компанія Hyundai представила нового робота для обслуговування клієнтів. Він буде консультувати покупців в автосалоні Hyundai Motor на півдні Сеула. За словами компанії, робота DAL-e можна буде використовувати зокрема для обслуговування клієнтів, які хотіли б скоротити контакти з людьми під час пандемії COVID-19.
DAL-e — це абревіатура від «Управляє вами, допомагає вам, зв’язується з вашим досвідом» (“Drive you, Assist you, Link with you-experience”). Компанія Hyundai стверджує, що робот оснащений «ультрасучасним штучним інтелектом», розробленим спеціально для забезпечення дружнього обслуговування клієнтів. Він використовує машинне навчання для розпізнавання облич і мови, що дозволяє йому спілкуватися з потенційними клієнтами.
Як стверджує Hyundai, робот може розпізнати, коли хтось увійшов в автосалон без маски, і порадити йому її надіти. Крім того, DAL-e може переміщатися по виставковій залі завдяки чотирьом всеспрямованим колесам. У верхній частині його «голови» знаходиться сенсорний дисплей, на якому потенційні покупці зможуть отримати додаткову інформацію про авто.
Особливість DAL-e також полягає в тому, що він може підключатися по бездротовій мережі до великого дисплея і навіть попросити відвідувачів зробити з ним селфі.
Якщо тестування пройде успішно, роботи DAL-e з’являться в інших виставкових залах Hyundai і Kia.