Дизайн 2000-х повертається: HMD представила “нудний” кнопковий телефон з прозорим корпусом та голографічними наклейками
HMD співпрацює з Heineken та Bodega, щоб випустити абсолютно новий Boring Phone (Нудний телефон). Бренд співпрацює з популярною пивною компанією та кураторами вуличної моди, щоб випустити телефон з особливим дизайном, який насправді не можна назвати “нудним”. Це оголошення з’явилося всього через кілька днів після того, як компанія випустила нові функціональні телефони Nokia 6310, 230 та 5310.
У той час як більшість компаній випускають спеціальні моделі своїх смартфонів, HMD робить новий крок, заохочуючи людей відключитися від своїх смартфонів. Компанія просуває цю ідею своїм новим німим телефоном, який отримав назву Heineken x Bodega Boring Phone. Цей телефон, випущений обмеженою серією, не має жодних сучасних функцій та інструкцій. Цей пристрій може лише надсилати текстові повідомлення та здійснювати дзвінки – і все це у привабливому корпусі, який допоможе не відволікатися на будь-якій вечірці.
Говорячи про його найяскравіший аспект, варто відзначити унікальний прозорий корпус та колірну гаму, що поєднує яскраво-помаранчеві та зелені відтінки. Пристрій має фліп-дизайн з голографічними наклейками на задній панелі. У дизайні поєднуються технології початку 2000-х та дизайн, натхненний естетикою покоління Z. Філософія пристрою полягає у боротьбі з приреченою прокруткою та відірваністю від життя, притаманною поколінням Zillennials.
Boring Phone має 2,8-дюймовий основний екран з роздільною здатністю QVGA, в той час як дисплей обкладинки являє собою 1,77-дюймову панель. Телефон оснащений 0,3-мегапіксельною камерою зі світлодіодним спалахом.
Під капотом знаходиться 128 МБ вбудованої пам’яті, яку можна розширити до 32 ГБ за допомогою слоту для карт пам’яті microSD. Акумулятор ємністю 1450 мАг живить цей пристрій, який обіцяє до 20 годин роботи в режимі розмови. Серед інших особливостей – 3,5-мм роз’єм для навушників, підтримка 4G, Bluetooth 4.2, зарядка через micro USB, гра “Змійка” та FM-радіо.