Гравці виступили проти нової віртуальної реклами Facebook

В соціальній мережі Facebook ще місяць тому огоосили про рекламу “нового покоління”. Вона була представлена відразу ж в гарнітурах Oculus. Тепер така ж доля чекає відеоігри.

Facebook просуває рекламу в віртуальної реальності, щоб отримувати більший дохід від Oculus. У платному футуристичному VR-шутері Blaston з’явилася реклама. Через кілька днів від тестування відмовилися, після оголошення Facebook про численні скарги користувачів.

Якщо вірити Facebook, то Blaston – не єдиний проект, в який розробники згодні додавати рекламу. Однак тільки в VR-шутері з’явилися оголошення.

У Twitter цієї гри написали: «Вислухавши відгуки гравців, ми зрозуміли, що Blaston не кращим чином підходить для тестування реклами. Тому ми більше не плануємо проводити його».

В якості альтернативи розглядають умовно-безкоштовний проект «Bait!», в якому проведуть «невеликий, тимчасовий» тест. Однак, розробники поки нічого не зробили. Реклама планомірно проникає в ігри.

Джерело Тwitter

Не пропустіть