Google дозволить користувачам обмежити рекламу алкоголю та азартних ігор на YouTube

Нові налаштування реклами також будуть доступні в Google.

Компанія Google представила нові налаштування реклами, які дозволяють користувачам бачити менше реклами, пов’язаної з азартними іграми і алкоголем. Ця функція спочатку буде доступна на YouTube в США, а згодом  також поширитися на всю рекламу Google. Компанія заявила, що глобально розширить цю функцію «на початку 2021 року».

Google відзначає, що у неї вже є «правила, які визначають, де і коли можна показувати рекламу азартних ігор і алкоголю відповідно до місцевих законів», але нове налаштування покликане дати можливість прийняти рішення тим, хто волів би бачити її ще рідше. Важливо зауважити, що нововведення не відключає рекламу азартних ігор і алкоголю повністю.

Над створення цієї опції компанія працювала з Міжнародним альянсом за відповідальне вживання алкоголю (International Alliance for Responsible Drinking), до складу якого входять виробники, пива, вина і спиртних напоїв.

«Учасники асоціації сповнені рішучості дати людям більший контроль над тим, чи бачать вони рекламу алкогольної продукції в Інтернеті. Повага особистих переваг і визнання відмінностей в культурі вимагає чуйності, тому ми сподіваємося, що це партнерство стане початком чогось нового », — заявив гендиректор IARD Генрі Ешворт (Henry Ashworth).

Джерело engadget

Не пропустіть