Ford оголосила про свої плани стати вуглецево-нейтральною компанією до 2050 року і зосередиться на трьох основних областях: використанні транспортних засобів, базі постачання і виробничих потужностях компанії. Зараз на них припадає близько 95% викидів CO2.
Це зобов’язання грунтується на існуючій меті компанії — забезпечити до 2035 року всі свої виробничі потужності на 100% з місцевих джерел. Компанія також має намір інвестувати понад 11,5 мільярдів доларів в електромобілі до 2022 року.
Оскільки кліматична криза посилюється, кожен великий бренд вже зробив аналогічні заяви. Shell, BP, Deltaі Formula 1 — це лише деякі з компаній, які раніше оголосили, що взяли на себе зобов’язання з нейтралізації вуглецю. Microsoft ж взагалі планує повністю позбавитися від вуглецю.