Ferrari штучно зробить свої електромобілі шумними, щоб зберегти стиль
Сучасні суперкари на базі електричних силових установок мають значний перелік переваг – вони краще управляються через важкі батареї в нижній частині кузова, розганяються з місця до сотні за лічені секунди завдяки можливості мотора відразу видавати максимальний крутний момент і при цьому абсолютно нешкідливі для навколишнього середовища. Правда, проблеми у цих транспортних засобів теж є, і головна з них полягає в тому, що потенційні покупці суперкарів люблять «гарчання» мотора, звук і полум’я з вихлопної труби, що виривається, коли педаль газу вдавлюється в підлогу до відсічки, і вібрацію від роботи монстра під капотом.
І, мабуть, співробітники компанії Ferrari вирішили цю проблему за допомогою унікальної технології, яка дозволить електричним суперкарам Ferrari NV радувати потенційного покупця характерним шумом двигуна. Відповідні звуки створюватиме новітня система посилення, патент на яку компанія щойно отримала — про це з посиланням на свої джерела повідомило інформаційне видання Bloomberg. В описі патенту вказано “пристрій для відтворення звуку, пов’язаний з роботою електричного двигуна”. На жаль, у самій компанії коментувати цей патент відмовилися, тому детального опису того, як працює технологія, поки що немає.
Фахівці лише припускають, що пристрій, згаданий у патенті, дозволить системі транспортного засобу посилити звук, який видає електричні силові установки, щоб задовольнити запити потенційних покупців. І з огляду на те, що Ferrari планує випускати свій перший електричний суперкар вже в 2025 році, це цілком очікувано – в компанії впевнені, що звук мотора є однією з найважливіших якостей, які характеризують автомобілі бренду. Виробник вважає, що завдяки даній технології, яка, мабуть, відрізняється від аналогічних систем імітації звуку двигуна, зробить нові суперкари більш привабливими.