Фахівці назвали 3 дуже ненадійні німецькі кросовери: які моделі краще оминути

Німецькі авто давно здобули репутацію якісних, технологічних і надійних. Проте не всі кросовери з Німеччини відповідають цьому уявленню, особливо якщо йдеться про вживані моделі. Деякі з них часто виходять з ладу й вимагають дорогого обслуговування. Видання SUV News склало список таких проблемних авто.
Volkswagen Tiguan (2007–2016)
Перший Tiguan залишається популярним завдяки компактним габаритам і доступній ціні (на вторинному ринку — від 400 000 грн). Однак дані Consumer Reports свідчать: до 25% власників стикаються з серйозними поломками ще до позначки в 150 000 км.
Основні проблеми — двигуни 1.4 TSI (витоки оливи, несправності турбіни) і 2.0 TDI (проблеми з сажовими фільтрами). Роботизована трансмісія DSG (DQ200) часто смикається та потребує ремонту після 80–100 тис. км. Також скаржаться на електроніку: збої клімат-контролю, парктроніків, мультимедіа. Власники на форумах підтверджують: ремонти трапляються часто й коштують недешево.
Audi Q5 (2008–2016)
Преміальний дизайн першого покоління Audi Q5 приваблює багатьох, але на практиці авто має проблемну історію. За статистикою WhatCar, близько 30% власників стикаються з несправностями після 120 000 км пробігу.
Бензиновий двигун 2.0 TFSI споживає багато оливи — до 1 л на 1000 км, через зношені поршневі кільця. У дизельному 3.0 TDI часто виходять з ладу форсунки. Трансмісія S-tronic (DL501) нерідко починає «сипатися» вже після 100 тис. км. А пневмопідвіска на топових версіях виявилася ненадійною і дорогою у ремонті. Українські автовласники також відзначають високі ціни на запчастини.
BMW X3 (2010–2017)
Друге покоління BMW X3 (F25) вирізняється привабливим дизайном, спортивною керованістю та динамікою. Водночас експлуатація цього кросовера — задоволення не з дешевих. За даними Consumer Reports, моделі до 2014 року мають лише середній рівень надійності.
Бензиновий двигун 2.0 N20 має схильність до проблем з ланцюгом ГРМ, який часто потребує заміни вже після 80–100 тис. км. У дизельному 2.0 N47 поширені поломки турбіни та системи рециркуляції відпрацьованих газів (EGR). Крім того, неполадки часто трапляються в електроніці — iDrive, електроприводах, датчиках. Власники дизельних версій скаржаться на часті поломки через низьку якість пального в Україні.
Навіть якщо автомобіль має гучне німецьке ім’я, це не гарантує його надійності. Перш ніж купувати вживаний кросовер, важливо ретельно вивчити історію конкретної моделі, її слабкі місця та відгуки власників. Іноді вигідна ціна може обернутися витратами, які значно перевищать економію.