Facebook хоче замінити смартфони на окуляри доповненої реальності
Останні декілька років компанія Facebook Reality Labs працює над впровадженням окулярів доповненої реальності, але виникли деякі складнощі. Тому компанія змушена була звернутись у Luxottica за допомогою. Це виробник окулярів відомих брендів Oakley і Ray-Ban.
Окуляри доповненої реальності, які Facebook і Luxottica розробляють спільно, будуть називатись Orion. Планується, що вони замінять смартфони повністю, тому що з їх допомогою можна приймати і робити дзвінки, дивитись щось на дисплеї, і навіть записувати відео. Окуляри вийдуть через 5-6 років.
Це пріоритетний проект, який курирує особисто засновник соцмережі Марк Цукерберг і заради якого відсунуті на другий план розробки відео-пристроїв Portal і гарнітур віртуальної реальності Oculus.
Головна складність, з якою зіткнулися інженери компанії – мініатюризація пристрою до такого розміру, який користувачі вважали б зручним для повсякденного використання. Для цього FB і звернулася за допомогою до італійської компанії Luxottica, світового лідера в виробництві окулярів.
Для італійських дизайнерів це не перший досвід роботи з доповненою реальністю – компанія вже співпрацювала з Google у створенні сумнозвісної AR-гарнітури Google Glass. У минулому компанія вже заявляла, що збирається оснастити майбутні AR-окуляри камерами Oculus Insight, а також про те, що для управління окулярами буде створений віртуальний голосовий помічник.
Ще одне нововведення, що відрізняє Orion від AR-продукції конкурентів – Agios, датчик руху в формі кільця, який стане ще одним каналом введення інформації. Facebook не поспішає показати результат: Orion вийде на ринок найраніше в 2023 році.
Тим часом перша масова гарнітура доповненої реальності з’явиться вже через півроку, якщо вірити стартапу Human Capable. Гаджет важить всього 30-36 г і зовні він практично не відрізняється від звичайних окулярів: вся електроніка вбудована всередину оправи.