Експерти кажуть, що опублікований Apple високий рейтинг задоволеності користувачів iPhone неправдивий
Кожен рік протягом останніх семи років Apple з радістю ділилася результатами своїх досліджень щодо задоволеності клієнтів лінійкою iPhone. Вони постійно отримували дивовижні показники у 98-99%. Проте, деякі експерти висловлюють сумніви щодо статистики, твердячи, що досягнення таких високих показників є малоймовірним.
Фахівці стверджують, що результати, отримані шляхом традиційних опитувань, не можуть досягати подібних високих значень, оскільки не всі респонденти розуміють питання і не завжди дають чіткі відповіді. Деякі люди також можуть надавати суперечливі відповіді. Все це може впливати на кінцеві результати.
Проте, це не означає, що Apple намагається перебільшити свої досягнення. Хоча, ймовірно, в компанії є свої власні дані, вона віддає перевагу посиланню на дослідження, проведені сторонньою компанією 451 Research. Ця компанія опитує певну групу людей, зокрема перших покупців і технологічних ентузіастів. Очевидно, що ці групи мають свої особливості: перші чекають на новинки з нетерпінням, тоді як другі можуть не витратити достатньо часу на виявлення потенційних недоліків.
На основі досліджень American Consumer Satisfaction Index також можна зробити висновок про задоволеність користувачів iPhone. Отже, рівень задоволеності моделями iPhone з підтримкою 5G складає 81%, а моделями з підтримкою 4G – 78%. Хоча ці показники суттєво відрізняються від звітів Apple, вони все ще є найвищими в підсумку серед усіх виробників смартфонів.