Експерт назвав 10 головних помилок, які вбивають автомат в авто

Ремонт автоматичної коробки передач завжди був дорогим задоволенням, а зараз через проблеми з доставкою запчастин вартість обслуговування зросла ще більше. Власникам автомобілів з АКПП варто знати, яких помилок слід уникати, щоб максимально продовжити термін служби трансмісії.
Не варто стартувати в екстремальному режимі. Різкий старт з педаллю газу в підлозі призводить до перегрівання гідротрансформатора, закипання робочої рідини та руйнування пластикових деталей механізму.
Автоматичні коробки не призначені для частих пробуксовок на бездоріжжі. Якщо автомобіль застряг, краще підкласти під колеса підручні матеріали або попросити допомоги, ніж намагатися “вирватися” самотужки.
Дотримуйтеся правила “30х30” при буксируванні: швидкість до 30 км/год на відстань не більше 30 км. Деякі сучасні авто з АКПП взагалі можна транспортувати лише на евакуаторі. Також не возіть важкі причепи на міських авто з “автоматом”, адже вони не розраховані на такі навантаження.
Перемикайте режими роботи коробки лише після повної зупинки автомобіля, щоб не пошкодити механізм блокування та клапани гідравліки. Крім того, дайте коробці прогрітися перед рухом. Влітку достатньо пари хвилин, взимку – довше, потім кілька кілометрів їдьте на невеликій швидкості.
Також не забувайте регулярно міняти трансмісійну оливу, навіть якщо виробник не вказує такої необхідності. Рекомендований інтервал – кожні 60 тисяч кілометрів. Звертайте увагу на зміни в роботі коробки: уповільнені реакції, нетипові звуки чи ривки – це привід для візиту до автосервісу.
Ніколи не перемикайте коробку в режим “N” під час короткочасних зупинок перед світлофорами. Це доцільно робити лише при тривалих зупинках. А паркуючись на схилі, спочатку затягніть ручне гальмо, а потім переводьте важіль у положення “P”, щоб зменшити навантаження на фіксатор коробки.