Допоможе штучний інтелект: у “Дії” з’явиться ще одна корисна функція
У той час, коли деякі країни думають над забороною ChatGPT, Україна скористається його корисними функціями. Зокрема, у “Дію” планують додавати елементи штучного інтелекту. Йдеться про розробку віртуального помічника з назвою “Надія”. Про це на конференції “Надлюди” розповів міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
«Ми працюємо над віртуальним помічником “Надія”, який, можливо чи ні, зʼявиться в “Дії”. Це робоча назва. Наприклад, ви говорите: “Надія, знайди ЦНАП поруч зі мною, який знаходиться в такому-то районі, в такому-то місті, і скажи, які послуги можна отримати”. І тобі людською мовою мови максимально персоналізовано дається відповідь, де можна знайти цей ЦНАП, і так далі», », – каже міністр.
Функція буде автоматизована і відповідатиме на будь-яке питання користувача зрозумілою мовою. Команда “Дії” уже співпрацює з компанією OpenAI для налагодження співпраці.
“Надія” відповідатиме на будь-яке питання, що стосується роботи державних сервісів. Завдяки цьому працівники контакт-центру перейдуть на інші напрямки роботи, а користувачі зможуть легко знайти відповіді.
Ще один проєкт Мінцифри – “Голос громадян”, який скануватиме все, що відбувається у соцмережах. Наприклад, коли люди скаржаться на якісь проблеми. Аналізувати ці питання і виводити проблематику дашбордами з ключовими темами потрібно, щоб чиновники і міністри змогли легко виправити проблему.