Чи прослуховують соціальні мережі мікрофон вашого телефону? Партнер Facebook каже «Так»!
Ви коли-небудь раптово натрапляли на рекламу того, про що щойно говорили? Що ж, ми ніколи не могли бути впевнені, що наші телефони нас слухають, доки один із рекламних партнерів Facebook не підтвердив існування функції «Активне прослуховування».
Згідно зі звітом 404 Media, «Активне прослуховування» – це програмне забезпечення, яке використовує модель штучного інтелекту для «збору даних про наміри в режимі реального часу шляхом прослуховування наших розмов». У документах, що просочилися в мережу, цитується презентація Cox Media Group (CMG), телерадіогіганта, який є одним із ймовірних маркетингових партнерів Facebook. «Рекламодавці можуть об’єднувати ці голосові дані з поведінковими даними для таргетування споживачів на ринку», – йдеться в документі.
Окрім Facebook, Google та Amazon також застосовують таку ж практику і є клієнтами служби активного прослуховування CMG. Після того, як 404 Media звернулося до Google за коментарем щодо партнерства, компанія видалила CMG зі своєї «Партнерської програми».
Представник Meta також повідомив, що CMG є генеральним партнером, а не партнером у програмі, про яку йдеться в матеріалі. «Мета не використовує мікрофон вашого телефону для реклами, і ми публічно заявляли про це протягом багатьох років», – зазначив він. «Ми звертаємося до CMG, щоб вони пояснили, що їхня програма не ґрунтується на даних Meta».
Представник Amazon також зазначив, що вони ніколи не працювали з CMG над рекламою і не планують цього робити в майбутньому.
Це не перший випадок, коли 404 Media повідомляє про тіньовий сервіс голосового таргетингу CMG. У грудні минулого року 404 Media не лише розкритикувала маркетингову компанію за те, що вона вихвалялася такою моторошною технологією у своєму подкасті, але й розповіла про функцію активного прослуховування.
«Ми знаємо, про що ви думаєте. Це взагалі законно?» – зазначалося в блозі CMG у листопаді минулого року. «Це законно, що телефони та пристрої можуть вас прослуховувати. Коли при завантаженні або оновленні нового додатку споживачам пропонується багатосторінкова угода про умови використання, десь дрібним шрифтом часто включається функція активного прослуховування».
CMG виявила, що може ідентифікувати користувачів, які «готові до покупки», і створювати таргетовані списки оголошень на основі їхніх інтересів.