Chrome “продає” історію вашого браузера стороннім сайтам: для чого це потрібно

Компанія Google поступово впроваджує у свій браузер Chrome нові технології для таргетованої реклами. Тепер, якщо користувач шукав у пошуку якийсь товар, він згодом може побачити його на якихось сторонніх ресурсах.

У браузері відбулася заміна файлів “cookie”. Замість того, щоб один в одного запитувати дані про користувачів, рекламодавці тепер звертатимуться безпосередньо до Google. А компанія у відповідь надсилатиме їм профіль переваг користувача.

Це нововведення уже з’явилося у багатьох користувачів, адже його почали впроваджувати ще з релізом Chrome 115 в липні. Зазначимо, що цю функцію можна вимкнути. Для цього потрібно зайти в налаштування, знайти розділ “Конфіденційність та безпека”, а потім пункти “Теми реклами” і “Реклама, пропонована сайтами”. Просто вимкніть обидва ці перемикачі.

Джерело Zdnet
Не пропустіть