Чому не можна кидати смартфон на ліжко

Samsung вжила додаткових заходів обережності проти помилкових гарантійних претензій з боку користувачів Galaxy Z Flip3. Як стало відомо, новий флагманський телефон-розкладачка реєструє всі випадки падіння. Інженери Samsung можуть звернутися до збережених записів, коли клієнт звертається в сервісний центр, щоб визначити, чи має пошкодження покриватися гарантією.

Використовуючи ці журнали, в яких реєструються вільні падіння на основі даних акселерометра, інженери Samsung можуть визначити, чи падав наданий для ремонту Galaxy Z Flip 3 з відстані більше 1 метра. В іншому випадку Samsung може відмовити в безкоштовному ремонті, навіть якщо телефон знаходиться на гарантії.

Вже є кілька відгуків реальних користувачів Galaxy Z Flip3, яким відмовили у безкоштовному ремонті за гарантією. Але є й інші випадки: один з користувачів Galaxy Z Flip3 повідомляє, що Samsung була готова відремонтувати телефон по гарантії навіть після того, як інженери визначили, що пристрій, про який йде мова, кидали три рази, причому останнє падіння сталося за 10 годин до того, як зламався екран. Компанія була така добра, оскільки покупець звернувся протягом 14 днів з дня покупки. Іншим пощастило менше.

Так що власникам Galaxy Z Flip 3 доведеться позбутися від звички кидати телефон на дивані або ліжко. Ні, це не принесе шкоди вашому смартфону, проте інформація, записана пристроєм, в майбутньому може викликати труднощі з гарантійним обслуговуванням. Логічно припустити, що схожу інформацію записуватимуть і інші смартфони Samsung, а також інших виробників.

Джерело Мydrivers

Не пропустіть